INFORMACJA DOTYCZĄCA PLIKÓW COOKIES

Zanim klikniesz Akceptuje przeczytaj informację.

Informujemy, iż w celu optymalizacji treści dostępnych w naszym serwisie, dostosowania ich do Państwa indywidualnych potrzeb korzystamy z informacji zapisanych za pomocą plików cookies na urządzeniach końcowych użytkowników. Pliki cookies użytkownik może kontrolować za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Klikając Akceptuję lub zamykają…c okno przez kliknię™cie w znaczek X, zgadzasz się™ na te warunki oraz zawarte w Polityce Prywatności CONDIX S.A. Możesz też odmówi㇠zgody lub ograniczy㇠jej zakres.Dalsze korzystanie z naszego serwisu internetowego, bez zmiany ustawień przeglądarki internetowej oznacza, iż użytkownik akceptuje stosowanie plików cookies.Polityka Prywatności dostępna po kliknięciu przycisku Więcej.

More
CONDIX

CONDIX

  • About US
    • For Shareholders
    • Design Office and Execution
    • Privacy policy
  • OUR OFFER
  • REALIZATIONS
  • REFERENCES
  • CONTACT
  • Polski (PL)
  • English (UK)

REALIZATIONS

 

Investment:

Helicopter Hangar

Object of investment:

The hangar has been designed for parking and ongoing support of a helicopter or plane

City:

 

Date of commencement:

 

Description: The hangar has internal dimensions: 38.5 x 38.3 x 10.2-19.2 m, with a two-story social area of approximately 2x180 m2. The facility was designed for parking and ongoing support of the MI-8 helicopter and the AN-140 and YAK-40 aircraft. Garage of the airships was provided by a raised gate with dimensions: 28.0 x 9.0 m. The length of the hangar can be changed using six-meter modules. The structure of the hangar was calculated for the northern area of the Russian Federation, taking into account the snow and wind loads occurring there (for comparison, the snow load in this region is 4.5 kN / m2 = ~ 450 kg / m2 - in Poland for most areas it does not exceed 1.0 kN / m2). The design of the structure is a compromise between the size of the assembly elements, transport capacity, assembly time and possible disassembly. In addition, all these operations can be performed using the simplest possible assembly devices. For this reason, the structural variant was chosen as a mixture of a plate girder with a double mesh and a spatial truss. Holes were made in the girder to increase their lightness. The openings have been reinforced with pipe shapes. The shape of the tube protects the double web from warping. An additional advantage of this solution is the lack of sensitivity of the structure to the displacement of the supports towards the frame (three-hinged system).

  • Click to enlarge image Slajd10.JPG
  • Click to enlarge image Slajd11.JPG
  • Click to enlarge image Slajd12.JPG
  • Click to enlarge image Slajd13.JPG
  • Click to enlarge image Slajd14.JPG
  • Click to enlarge image Slajd19.JPG
  • Click to enlarge image Slajd20.JPG
  • Click to enlarge image Slajd21.JPG
  • Click to enlarge image Slajd22.JPG
  • Click to enlarge image Slajd23.JPG
  • Click to enlarge image Slajd24.JPG
  • Click to enlarge image Slajd4.JPG
  • Click to enlarge image Slajd5.JPG
  • Click to enlarge image Slajd6.JPG
  • Click to enlarge image Slajd7.JPG
  • Click to enlarge image Slajd9.JPG
  •  

They trusted us

1 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 2 20 21 22 23 24 25 26 3 4 5 6 7 8 9
CONDIX © 2025 Privacy Policy

Login form

  • Forgot your username?
  • Forgot your password?