INFORMACJA DOTYCZĄCA PLIKÓW COOKIES

Zanim klikniesz Akceptuje przeczytaj informację.

Informujemy, iż w celu optymalizacji treści dostępnych w naszym serwisie, dostosowania ich do Państwa indywidualnych potrzeb korzystamy z informacji zapisanych za pomocą plików cookies na urządzeniach końcowych użytkowników. Pliki cookies użytkownik może kontrolować za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Klikając Akceptuję lub zamykają…c okno przez kliknię™cie w znaczek X, zgadzasz się™ na te warunki oraz zawarte w Polityce Prywatności CONDIX S.A. Możesz też odmówi㇠zgody lub ograniczy㇠jej zakres.Dalsze korzystanie z naszego serwisu internetowego, bez zmiany ustawień przeglądarki internetowej oznacza, iż użytkownik akceptuje stosowanie plików cookies.Polityka Prywatności dostępna po kliknięciu przycisku Więcej.

Więcej
CONDIX

CONDIX

  • O NAS
    • Polityka Prywatności
    • Biuro Projektowe i Wykonawstwo
    • Dla akcjonariuszy
  • OFERTA
  • REALIZACJE
  • REFERENCJE
  • KONTAKT
  • Polski (PL)
  • English (UK)

REALIZACJE

Hangar Dla Helikopterów

w Projektowanie

 

Inwestycja:

Hangar Dla Helikopterów

Przedmiot inwestycji:

Hangar został zaprojektowany do parkowania i bieżącego wsparcia śmigłowca lub samolotu

Miejscowość:

 

Data rozpoczęcia:

 

Opis:

Hangar ma wymiary wewnętrzne: 38,5 x 38,3 x 10,2-19,2 m, z dwukondygnacyjną częścią socjalną o powierzchni około 2x180 m2. Obiekt został zaprojektowany do parkowania i bieżącego wsparcia śmigłowca MI-8 oraz samolotów: AN-140 i YAK-40. Garażowanie sterowców zostało zapewnione przez podniesioną bramę o wymiarach: 28,0 x 9,0 m. Długość hangaru można zmienić za pomocą sześciometrowych modułów. Struktura hangaru została obliczona dla północnego obszaru Federacji Rosyjskiej z uwzględnieniem występujących tam obciążeń śniegiem i wiatrem (dla porównania obciążenie śniegiem w tym regionie wynosi 4,5 kN / m2 = ~ 450 kg / m2 - w Polsce dla większość obszarów nie przekracza 1,0 kN / m2).
Projekt konstrukcji jest kompromisem między wielkością elementów montażowych, pojemnością transportową, czasem montażu i możliwym demontażem. Dodatkowo wszystkie te operacje mogą być wykonane przy użyciu możliwie najprostszych urządzeń montażowych. Z tego powodu wybrano wariant konstrukcyjny jako mieszankę dźwigara płytowego z podwójną siatką i przestrzenną kratownicą. W dźwigarze wykonano otwory, aby zwiększyć ich lekkość. Otwory zostały wzmocnione kształtami rur. Kształt rury chroni podwójną wstęgę przed wypaczeniem.
Dodatkową zaletą tego rozwiązania jest brak wrażliwości konstrukcji na przemieszczenia podpór w kierunku ramy (układ trójzawiasowy).

  • Click to enlarge image Slajd10.JPG
  • Click to enlarge image Slajd11.JPG
  • Click to enlarge image Slajd12.JPG
  • Click to enlarge image Slajd13.JPG
  • Click to enlarge image Slajd14.JPG
  • Click to enlarge image Slajd19.JPG
  • Click to enlarge image Slajd20.JPG
  • Click to enlarge image Slajd21.JPG
  • Click to enlarge image Slajd22.JPG
  • Click to enlarge image Slajd23.JPG
  • Click to enlarge image Slajd24.JPG
  • Click to enlarge image Slajd4.JPG
  • Click to enlarge image Slajd5.JPG
  • Click to enlarge image Slajd6.JPG
  • Click to enlarge image Slajd7.JPG
  • Click to enlarge image Slajd9.JPG
  •  

Zaufali nam

1 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 2 20 21 22 23 24 25 26 3 4 5 6 7 8 9
CONDIX © 2025 Privacy Policy

Login form

  • Zapomniałeś nazwę użytkownika?
  • Zapomniałeś hasło?